Prekių grąžinimo sąlygos
-
Prekių grąžinimą ar keitimą reglamentuoja:
Kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones grąžinamos vadovaujantis LR Civilinio kodekso nuostatomis. Sutarčių, kurių negalima atsisakyti sąrašas pateiktas CK 6.22810 str. 2 d.
Norėdami išvengti nesusipratimų, primygtinai prašome Jūsų nusipirkus prekę, atidžiai perskaityti jos eksploatavimo instrukciją, garantinių įsipareigojimų ir nemokamo serviso aptarnavimo sąlygas.
Vartotojas turi teisę nenurodydamas priežasties atsisakyti internetu sudarytos sutarties (kitaip tariant, grąžinti kokybišką prekę) per 14 dienų (CK 6.22810 str.), išskyrus šio straipsnio 2 d. numatytas išimtis.
Kokių prekių negalima grąžinti?
1. Jeigu prekę įsigijote internetu, turite teisę atsisakyti nuotolinės sutarties ir prekę grąžinti per 14 dienų. Atkreipiame dėmesį, kad pirkėjo reikalavimas pakeisti arba grąžinti daiktus tenkinamas, jeigu daiktai nebuvo naudojami ir pirkėjas turi įrodymus, patvirtinančius, kad jis daiktus pirko iš konkretaus pardavėjo.
Prekės, kurių grąžinti negalėsite:
Pilną sąrašą prekių, kurios negali būti grąžinamos, rasite CK 6.228-10 2 d.
2. Jeigu prekė buvo įsigyta fizinėje parduotuvėje, be jokios priežasties galima grąžinti nepatikusią kokybišką prekę per 14 dienų , išskyrus išimtis numatytas mažmeninės prekybos taisyklėse.
Atkreipiame dėmesį, kad pirkėjo reikalavimas pakeisti arba grąžinti daiktus tenkinamas, jeigu daiktai nebuvo naudojami, yra nesugadinti, išsaugotos jų vartojamosios savybės, daiktai nepraradę prekinės išvaizdos ir pirkėjas turi įrodymus patvirtinančius, kad jis daiktus pirko iš konkretaus pardavėjo.
Jei prekė nekokybiška.
Tuo atveju, jei nusipirkę prekę, pastebėjote, kad ji yra nekokybiška, Jūs turite teisę grąžinti tokią prekę mums per 3 (tris) darbo dienas nuo pristatymo Jums dienos. Tokiu atveju mes įsipareigojame netinkamos kokybės prekę nemokamai pakeisti į kokybišką prekę arba Jums grąžinti sumokėtus pinigus.
Grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:
1. Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje, prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta, nenaudota;
2. Prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės, neužpiltas kuras bei tepalai ir kt.);
3. Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;
4. Grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą, garantinį taloną (jei jis buvo atskirai išduotas) ir užpildytą prekės grąžinimo dokumentą.
5. Susitariama jog prekės, kurių nebuvo sandėlyje ir buvo užsakytos specialiai pagal atskirą užsakymą iš gamintojo, negali būti grąžintos.
Grąžinus prekę, pinigai grąžinami per 7 kalendorines dienas nuo grąžintų prekių priėmimo dienos.
Svarbu! Transporto išlaidos nėra grąžinamos. Jeigu turite klausimų dėl garantinio aptarnavimo tvarkos, trukmės ir kt., skambinkite telefonu +370 631 21112